آنقدر عاشقم کرده ای
که میدانم یک روز
خواهم گفت...
در این سالها من تو را بیشتر بوسیده ام
و تو کمتر!

آنقدر عاشق شده ای که خواهی گفت
تو هم کمتر در آغوشم گرفته ای!

آن قدر عاشقیم که قهر میکنیم و با هم
از خانه میزنیم بیرون!

راستی زیبا...!
یک جای خوب برای قهر دوتایی سراغ داری؟!!!

جایی که هوایش
هوای بوسه باشد و آغوش و عشق!؟